Sunday 12 November 2017

Simple Forex Trading Strategi


Enkle strategier Skrevet av Edward Revy 28. januar 2007 - 07:22. Enkel Forex strategier enkel å bruke, lett å prøve ut. Denne samlingen av Forex trading strategier og teknikker er dedikert til å hjelpe handelsmenn i deres forskning og utvikling av brukbare handelsstiler og handelssystemer. Vær oppmerksom på alle forhandlere: Handelsstrategier er kun lagt ut for deres pedagogiske formål. Handelsregler kan tolkes. Planlagte risikonivåer kan økes dramatisk under ekstreme markedsforhold. Bruk ideene og eller modifiser dem for å passe din handelsstil, men bare på egen risiko. Vi anbefaler å teste ditt handelssystem på en demo-konto før du investerer ekte penger. Enkle handelssystemer er gode for dyktige nybegynnere og mellomhandlere, men kan ikke passe til mer erfarne forhandlere. Uansett, ikke hopp over disse strategiene, da de vil bevare konsistensen i læringsprosessen din. Avanserte strategier var alle på et tidspunkt enkelt, men senere ble forbedret av handelsmenn. Så, å lære de grunnleggende ideene bak enkle strategier vil hjelpe deg i det lange løp å gå videre i din egen strategiutvikling. Vi håper du liker å bo hos oss. Virkelig din, Edward Revy og mitt beste Forex strategier Team Som du leser kommentarer, vil du se at når handelsfolk ba meg om å anbefale noen bestemte strategier på dette nettstedet, gjorde jeg det. Men fra den tiden har alle enkle strategier blitt sortert og flyttet rundt, så den gamle nummereringen i svarene mine kan være irrelevant for enkle strategier. Et annet poeng er at hver gang en ny strategi legges til, kan det være mye bedre enn de jeg anbefalte å prøve ut måneder eller år siden. Så bare ta deg tid og utforske vår store strategisamling. Enkle Forex Strategier: Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategi Velkommen til den nyeste utgaven av Forex tradingstrategien. Min Forex trading strategi er basert helt på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tilpasset og forbedret prisstrategien siden 2005. Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på den. Og det er skjønnheten i å handle en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Pris handling er flytende, det tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige forhandlere. Viktigst, prishandlingen lar deg holde din handel enkel. Holde din handel enkel Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde handelen enkel. Jeg er imot over kompliserende handel. Fordi jo enklere din strategi er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. Et av hovedmålene i min prishandlingsstrategi er å holde kartene mine rene. Det eneste jeg legger på diagrammene mine er støtte og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex. Pakking av kartene mine med indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandling. Trading uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva ser et rent Forex-diagram ut som Here8217s et bilde av mitt EURUSD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra leseprisen. Det er derfor jeg elsker Forex trading strategi. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker handler faktisk slik. En rotete indikatorbasert Forex-strategi Hvorfor vil du like å handle som denne Indikatorer som kreves for denne handelsstrategien Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på what8217s skjer akkurat nå, må du basere handler på nåværende prishandling. Hvilke valutapar kan du handle suksessivt med Forex Price Action? My Forex Trading Strategy vil fungere på noe valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang. Jeg synes det er for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EURUSD, USDCAD og AUDUSD. Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, som er ganske sjeldne. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Price Action Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig på en time, fire timer og daglige diagrammer. Disse er konsekvent de mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse Først og fremst bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse: Støtte og motstandslinjer. Lysestake analyse. Slik skriver du inn handler ved hjelp av Forex Trading Strategy På grunn av den siste økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., Handler valutaer som de normalt ville. Dette har ført til at jeg kun handler reverseringer. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine Support and Resistance-områder. Når et mønster dannes, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserpris og går inn i handelen. Jeg tar flere handler hver uke. Strategi for handelsstrategi og stopper mål: Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips. Stopper: Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under den nyeste høy eller lav. Slik justerer du handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser Jeg bruker Forex Calendar fra forexfactor til å holde oversikt over økonomiske data. Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innvirkning. Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, vil jeg ende opp med å tjene mer profit8230 8230 Hvorfor betaler bankene og andre store handelsinstitusjoner millioner for analytikere og datafeedere som gjør at de kan gjøre utdannet gjetning om kommende økonomiske datafortelasjoner. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene utgis. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prisaksjonen forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært høye konsekvenser, her er en rask liste: Taler fra sentralbankledere eller politikere. Renteanmeldinger eller noe som er direkte knyttet til renten. NFP-rapport, navnet endret for en stund siden til 8220Non-farm employment change8221 rapporten. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7 og G8 toppmøtene. Det nylige G7-toppmøtet i juni 2015 førte til mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter bli trygt ignorert. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før en større nyhetsutgave. Som du kan se, er Forex Trading Strategy enkelt og lar deg lage pips i alle markedsforhold, med nesten alle Forex-valutapar. Den enkleste handelsstrategien. Jeg skal dele med deg en av de enkleste handelsstrategiene du noensinne kommer over. Dette er basert på ideen om at jeg skal bruke S tupidrdquo. Det betyr ikke noe fancy eller komplisert indikatorer, og det innebærer heller ingen komplekse metoder. Etter å ha lest dette kan du kanskje lure på hvorfor det ikke skjer eller hvis dette virkelig virker. Jeg forsikrer deg om at hvis du følger denne strategien akkurat som forklart her og også overholder noen få grunnleggende regler og instruksjoner, vil du aldri ha en tapende uke eller en måned (det kan være få taper dager en gang i mellom). Så hvis du er klar for det, går det - Enkel glidende gjennomsnitt 200 (for retning) Enkelt glidende gjennomsnitt 10 (for oppføring) Tidsramme - Enhver. Fungerer på 5 min, timeliste og daglige diagrammer. Daghandlere kan bruke 5 min diagrammer, Swing-forhandlere kan bruke timekart og langsiktig investor kan bruke daglige diagrammer. Element - Det kan brukes til alle valutapar, varer, indekser eller aksjer. Long entry - Når prislyset lukkes eller allerede er over 200 døgn MA, vent deretter på prisjustering til prisen faller til 10 døgn MA, da når stearinlyset stenger over 10 døgn MA på oppsiden, inngår handelen. Stopp tap ville være når prisen lukkes under 10 dagers MA. Kort inngang - Når prislyset lukkes eller er allerede under 200 dagers MA, vent deretter på prisjustering til prisen stiger til 10 dagers MA, så når stearinlyset lukkes under 10 dagers MA på nedsiden, går du inn i handelen. Stopp tap ville være når prisen stenger over 10 dagers MA. Grense - Profittmål vil variere med hvert element. For daghandlere foreslår jeg resultatmål på 50 av det daglige gjennomsnittlige handelsområdet for det aktuelle elementet for den siste måneden. Eg - Hvis EURJPY (min favoritt for øyeblikket) har en daglig gjennomsnittlig handel på 120 for den siste måneden, vil jeg foreslå resultatmål på 60 pips per dag handel. Profitmål for andre gjenstander kan utarbeides på lignende måte. Det ville være en feil å bruke samme resultatmål for alle valutapar. Etter min mening har valutaen en annen personlighet. Det betyr at daglig handel, volatilitet, reaksjon på nyheter, etc., er forskjellig for alle valutapar. 1. Følg instruksjonene for oppføring og utgang nøyaktig som ovenfor. Donrsquot andre gjetning, eller forutsett noe. 2. Unngå å inngå handelen når prisen er midlertidig over 10 dagers MA, men prislyset har ikke blitt dannet enda. Skriv inn handelen først etter at prislyset lukker overbeløpet den 10 dagers MA. 3. Avslutt handelen umiddelbart når prisen stearinlys lukker overbelow 10 dagers MA i retning motsatt handel. Donrsquot forblir i handelen som ønsker at den blir til din fordel. 4. Aldri noen gang handle i motsatt retning av markedet. dvs. donrsquot kjøpe når prisen er under 200 dagers MA og selge når prisen er over 200 dagers MA. 5. Ta fortjeneste når grensen er nådd. Donrsquot være grådig og fortsett å øke målet. Husk - En fugl i hånden er verdt to i bushen. 1. For Forex Day Traders, fungerer denne strategien best i London-sesjonen, da det er maksimal volatilitet. Rundt 3 am-11am NY tid ville være best tid. 2. Da denne strategien er basert på rent teknisk analyse, foreslår jeg at du slår av dine innganger fra grunnleggende analyse og nyheter. Donrsquot tillater grunnleggende analyse å påvirke handelen. Husk - Prisen er alltid riktig. Uansett hvilken effekt fundamental analyse eller Nyheter har på valutaen vil alltid reflekteres i prisen. 3. Donrsquot hopper inn i handelen. Tillat tid for oppsettet å bli dannet. Det vil alltid være muligheter tilgjengelig. 4. Leverage er en stille Killer. Donrsquot bruker overdreven løftestang for handel. Selv den beste strategien i verden vil ikke hindre deg i å tørke ut din egenkapital. 5. Husk - Bare 5 av dagens handelsmenn tjener penger konsekvent. Og handelsstrategi er ikke den første grunnen til dette. Unnlatelse av å gjennomføre strategien fullt ut og ikke følge reglene og retningslinjene er den første grunnen til tap av flertallet av daghandlere. Jeg vedlegger skjermbilder av diagrammer som viser inngangs - og utgangssignaler for forskjellige valutaer og for forskjellige tidsrammer. Fig 1- Euro-USD-diagram for 14Feb 2013 som viser fortjeneste på 50 pips Fig 2- Euro-JPY 5min diagram for 14Feb 2013 som viser overskudd på 60 pips Fig 3- GBP-JPY 5min diagram for 14Feb 2013 viser overskudd på 50 pips Fig 4- Euro-USD Hrly-diagram for 22.-31. Januar 2013 som viser overskudd på 200 pips Fig. 5- Euro-JPY Hrly-diagram for 04-15 januar 2013 som viser overskudd på 300 pips Fig 6- GBP-JPY Hrly-diagram for 09-15 Jan 2013 viser overskudd på 300 pips Som sett fra skjermbilder, er dette systemet ikke en Hellig Graal of Trading, faktisk finnes det ingen Hellige Graal av handelsstrategi hvor som helst. Hvert system har lønnsomme og taper handler. Men som vist ovenfor, i denne strategien, er fortjenesten fra de lønnsomme handler kumulativt større enn tapene fra de tapende handler. Som en veiledning har jeg observert at det er minst 2-3 lønnsomme daghandler i en gitt uke (50-60 pips per handel med 5 min diagram), 2-3 lønnsomme svinghandler tilgjengelig i en måned (200-300 pips per handel med 1 timers diagram) og 1-2 lønnsomme langsiktige handler i et gitt år (ca. 1000 pips per handel ved hjelp av daglige diagrammer). Ved hjelp av styringsplan for lydpenger kan du oppnå en avkastning på 50-100 per år på egenkapitalen. Takk for at du tok deg tid til å lese denne artikkelen. Håper jeg har vært i stand til å legge litt til din kunnskap og ønsker dere alle lykke til i din handel Oversett til russisk god artikkel. Vil du gjerne kommentere hvorfor du ikke lukk handler i fig.2 og 4 når stearinlyset stengte over 10 ma. på rundt 125,19 og 1,3453 henholdsvis Takk Auto1 for dine kommentarer. Spørringen din er veldig gyldig og en viktig del av strategien jeg glemte å legge til i artikkelen min. I fig. 2 og 4 var begge handler allerede i profitt. Derfor er det ikke nødvendig å lukke handelen. La handel fortsette til vår fortjeneste mål (50-60 pips for dag handel som i fig 2 eller 200-300 pips for swing trade som i figur 4) oppnådd. Bare hvis trenden reverserer, kan handelen lukkes ved inngangspris eller noe tap, avhengig av reverseringens avsluttende stearinlys. Håper jeg har besvart søket ditt. Denne strategien, som de andre Simple Moving Averages eller Exponential Moving Average Strategies, fungerer bare i trendige markedsforhold. Dette er den største ulempen da prisen beveger seg over 75 i rekkeviddebevegelser og konsolideringer. Det ville fungere med en god pengeforvaltning for en stor lønnsom handel for å dekke for alle de små tapene fra konsolideringen og markedene. Håper det hjelper. Takk doctortyby for dine kommentarer. Som du med rette sa, fungerer denne strategien bare i trending markeder. Det var derfor jeg hadde nevnt i min artikkel i dag handel i London markeder (3-11 am New York tid) som det er maksimal volatilitet, og dermed øke sjansene for å få mer lønnsomme handler. Også risikoen belønning forholdet er rundt 1 til 4 som ville dekke opp å miste trades. Skål, akkurat som doctortyby sa, vil dette fungere perfekt i trendmarkeder, og vil bli pisket frem og tilbake med mange tap i varierende markeder. Det kan være lønnsomt i det lange løp, men Id prøver å legge til flere filtre for å redusere falske signaler denne typen strategi genererer i varierende markeder :) Jeg er en trendhandler selv, så det er av største betydning å redusere falske trendsignaler. God strategi. Fra det kan du lage robot.

No comments:

Post a Comment