Thursday 19 October 2017

Supply Og Demand Forex Trading System


Supply and Demand Supply refererer til mengden av en eiendel som er tilgjengelig mens etterspørselen er mengden av en eiendel som folk er villige til å kjøpe. Etter hvert som forsyningen av en eiendel øker, faller verdien. Omvendt, ettersom forsyningen av en eiendel reduseres, stiger verdien sin. Etter hvert som etterspørselen etter en eiendel øker, øker verdien. Omvendt, ettersom etterspørselen etter en ressurs reduseres, faller verdien. Siden dette prinsippet gjelder valutamarkedet, ser mange handelsfolk på tilbud og etterspørsel etter en bestemt valuta på et gitt tidspunkt for å finne ut om verdien av denne valutaen vil øke eller avta. En måte å måle utbud og etterspørsel på er å lage en seesaw med alle de grunnleggende faktorene som påvirker denne valutaen. For eksempel, når en økonomisk rapport enten øker etterspørselen eller reduserer forsyningen for amerikanske dollar, plasserer den grunnleggende faktoren på venstre side av seesaw. Når en økonomisk begivenhet enten reduserer etterspørselen eller øker tilbudet for amerikanske dollar, plasserer den grunnleggende faktoren på høyre side av seesaw. Hvis det er flere faktorer på venstre side, vil seesawen vippe oppover og verdien av amerikanske dollar8217 skal stige. På den annen side, hvis det er flere faktorer på høyre side, vil seesawen vippe nedover og verdien av amerikanske dollar8217 skal falle. På denne måten kan handelsmenn legge merke til alle de siste grunnleggende faktorene som påvirker en bestemt valuta. Dette er nyttig for å vurdere om denne valutaen utfører relativt bra. Relaterte Forexpedia Vilkår: Kategorier: Forhandlings - og etterspørselsstrategi for Forex, Aksjer og ethvert marked Lær å bygge en profesjonell handelsmenneske for å få en 5-10 avkastning per måned Strenge og metodisk regelbasert tilbuds - og etterspørselsstrategi Tilbring kun 30-45 minutter daglig i analysen. En dag, ett lys, en avgjørelse Ingen flere forsinkende indikatorer. ingen volum, ingen nyhetsmeldinger. Hold det enkelt. Metodikk ideell for de som jobber heltid. Faktisk vises potensielle bransjer hver dag i handelssamfunnet. Fungerer på et hvilket som helst marked og tidsramme: Forex, Aksjer, ETF, Futures, Indekser og Commodities. Klar til å komme i gang Last ned GRATIS PDF-kurs Lær hvordan markedet fungerer, ikke mer fargerike eller forsinkende indikatorer. Ingen volum. Ingen nyhets - eller inntjeningsmeldinger. Ubalansen i tilbud og etterspørsel er den eneste grunnen til at prisen flytter hvert marked, enten det er Forex, Aksjer, Futures eller Commodities. Jo større ubalansen er, desto større er flytte i pris. De fleste handelsfolk er ikke klar over den kraften som en tilbuds - og etterspørsels Forex-strategi kan ha. Var veldig god å bruke denne logikken når vi vil kjøpe mat på supermarkedet, kjøpe en flaske vin eller en bil. Vi ønsker å kjøpe lavt og selge høyt, det er ganske tydelig, ikke det. Vil du kjøpe din favorittflaske vin verdt 5 til 15 Selvfølgelig ville du ikke. Hvorfor vil de fleste forhandlere kjøpe et Forex-valutapar eller en aksje når prisen er så høy? Still deg selv det spørsmålet. Ikke mer hjernevasking for å prøve å overbevise deg om at handel er lett fordi det ikke er det. Lær hvordan du kan vokse din konto konsekvent 5-10 per måned. Er 5-10 tilbake per måned nok for deg Det er for oss og alle profesjonelle investorer. Spør deg selv hvorfor det ikke er nok for deg. De fleste handelsleverandører vil forsøke å selge deg et verdiløst kurs for noen få hundre dollar og en helgrads Forex og Stock-strategi som gjør at du kan doble eller tredoble kapitalen din på kort tid. De vil fortelle deg at lære å handle Forex eller Aksjer er veldig enkelt, de vil vise deg spore poster som ikke er verdt papiret de er skrevet på, de vil love deg un-fortalt rikdom. Tråd: Forsyningsforespørsel Demand Trading System Forsyningsforsterker Demand Trading System i siste gang fant jeg en god tråd her på babypips kalt Maryo Chart. Det handler om tilbud og etterspørsel. Jeg fulgte den for å se hva som er magien bak hans svært nøyaktige og svært lønnsomme handler. Svaret var enkelt om SampD. På grunn av det faktum at jeg ikke vil spam sin tråd med mine handelsspådommer og bilder, åpner jeg denne tråden her for å legge inn mine handler og tanker fra tid til annen. Alle som ønsker å diskutere, poste og analysere denne typen SampD set ups (andre bare kaller det hoppende soner) er hjertelig invitert. Hvis du spør deg selv hva i helvete er en hoppende sone, eller hva er mysteriet bak SampD, sjekk bare denne korte oppsummeringen (lenke nedenfor). Følgende uke vil være min 2dre handel med dette systemet. betyr at jeg ikke er ekspert og jeg har ingen erfaring med å handle det. Jeg har sett noen oppsett i forrige uke, men bare for å se hvordan de spiller ut. Det var 1 handel jeg tok på grunn av en liten sl (EURGBP). hva skal jeg si det var en stor vinner -) Men det kommer til å være løsere og det vil bli vinnere. Vårt mål er å filtrere løsere og få øye med å vinne handler og sterke hoppende soner. Jeg håper denne reisen vil ende opp med suksess. men alt er mulig så la oss se hva 2016 vil bringe. Så la oss begynne Trade ble utført når prisen rører den cyan linjen (0,7450) Violet er SL. Området mellom cyan og fiolinlinje er den angitte Zonequot. Sist redigert av Trueman23 01-17-2016 kl. 10:04. Først og fremst takk Trueman23 for gettign denne tråden startet og Kasravi for å forklare meg og Trueman23 Maryos strategi i korthet som førte oss i riktig retning. Og sist men ikke minst Maryo for å dele sin mengde kunnskap og grafer på sin opprinnelige tråd. Jeg er ingen ekspert i forex, så jeg vil sterkt anbefale alle å gå over detaljerte leksjoner om Supply and Demand-soner, men her er min pådriver. Grunnleggende om SampD er allerede dekket. så hopper over det, kan vi flytte inn på Hvordan jeg identifiserer SampD-soner og hvordan jeg handler dem. Jeg handler bare disse på 4HR TF fordi det er alt jeg vet. - Identifisering av SampD-sonen Når prisen når en forsyningssone, vil selgerne oversvømme markedet med SELLING ordrer og dermed kjøre prisen i nedadgående retning. Denne bevegelsen er veldig sterk, og hvis du handler på en 4HR TF, kan du se nedoverbevegelse uten noen pauser på 4-6 eller enda flere lys. Enkel økonomi. Det nøyaktige motsatt ville skje i etterspørselen. Kjøperne vil oversvømme markedet og prisen vil gå oppover i høyden. Under bruk av Støtte og motstand tegner jeg linjer, men når jeg ser på Forsyning og etterspørsel tegner jeg ZONES. Det er en mulighet for at en motstandslinje justeres perfekt med forsyningssonen og støttelinjen med etterspørselssonen, men ikke hele tiden. I min begrensede erfaring har jeg også sett flere tilbuds - og etterspørselssoner danner sammenlignet med priser som rammer Support and Resistance-linjer. En annen fordel jeg merker med Forsyning og etterspørsel var at Stop-tapene var veldig stramme, noe som fikk meg til å bekymre seg mindre om handelen min fordi selv om prisen går mot meg, vil jeg ikke lide mye. Her er en av tråden jeg fant enorm hjelp om SampD-soner og hvordan man handler dem. Forsyning og etterspørsel i et nøtteskall av Alfonso Moreno Forex Factory Denne tråden har også flere gratis nedlastbare maler og indikatorer som vil hjelpe deg med å handle mye bedre. Neste vil jeg legge inn hva min prosess er for å inngå en handel på han 4HR TF bruker SampD Sist redigert av r2theb2thec 01-18-2016 kl 12:39.

No comments:

Post a Comment