Sunday 8 October 2017

Review Trading Strategier


trading-strategies. info (Philip Newton) Gjennomgang Besøk siden Phil er en toppball. Jeg registrerte meg på gratis info på nettstedet for et par år siden, men ble avskrevet av kortere tidsrammer. Ut av nysgjerrighet, logg jeg meg inn nylig og les på nytt materialene. Phil handler om en ny strategi som passer inn i arbeidsdagen min, så jeg leser gjennom. Som vanlig var de frie materialene på stedet gode, men jeg trengte å se dem sette i bruk, så meldte meg på handelsrommet. Phil utarbeider en daglig handelsplan og går gjennom diagrammer med hensyn til strategien. Hvis du har spørsmål, blir de besvart der og da, eller i handelsrommet i løpet av dagen, eller ved Skype. På det daglige løp, hvis du har et spørsmål, kan Phil kaste spørsmålet tilbake til deg slik at du kan tenke på diagrammet ved hjelp av Phils strategi - du lærer deg selv. Det er også en god gruppe handelsmenn i rommet som hjelper hver annen. For å utnytte handelsrommet må du kunne logge inn i London-timer, men nettstedet er verdt et besøk hvis du ikke kan. Jeg kan ikke anbefale denne tjenesten nok - absolutt snu min handel rundt. -) Jeg hadde en liten situasjon med Phil, siden jeg bor i Toronto, kontaktet jeg ham og spurte om rommet vil være noen fordel for meg. han sa mest sannsynlig nei. men han sa at han vil gjøre en rask omgang når rommet starter den amerikanske økten. Jeg betalte 280 for 3 måneder (jeg må si at det er en god pris) men im ikke i rommet for hele dagen (london US) økt. Jeg kom til rommet for en uke og fikk ikke se omgangen etter London-økten, så jeg følte at jeg ikke ville ha noen fordel å være i rommet, så jeg kontaktet Phil og ba om tilbakebetaling for noen penger tilbake. svaret var nei. og han anklaget meg for at jeg spilte ham. så for meg, jeg sluttet å få tilgang til rommet, og jeg betraktet pengene tapt. for meg hvis han ikke handlet om penger, burde han være ærlig og tilbakebetale meg noen av pengene mine tilbake. vær forsiktig med noen avtaler du gjør med ham. London, Storbritannia Jeg var i handelsrommet i august og september 2011 og har blandede visninger på rommet, jeg handlet en live-konto når jeg fullt ut behersker oppstartene: Phil er dedikert til nettstedet og driver et godt kjøre live trading rom. Han forklarer strategien og har mye bakgrunnsinformasjon på nettstedet for å hjelpe deg med å gripe med det. - Dessverre for meg var en mekanisk strategi bare ikke en passform. De spesifikke reglene gikk mot min treningsperspektiv, for eksempel å ignorere Røde nyhetshendelser (unntatt 3), ignorerer runde tall og flere andre grunnleggende som jeg hadde lært. - Etter å ha fulgt strategien til brevet, ble jeg stoppet flere ganger enn jeg kan huske med å stoppe outs, og slår deg i full stillingsstørrelse og løpene skaleres ut. Så selv om pipen din kan være bra må du se på banken din for å avgjøre om det er lønnsomt. For meg var det ikke lønnsomt og så forlot jeg rommet. Det var ikke et stort utlegg for noen måneder, så det var ikke verdens ende og en nyttig opplevelse av et levende handelsrom, men bare ikke en handelstype som passer eller jobbet for meg. Walmer, Kent, England Ive vært medlem av Phils nettsted og hans live trading rom i ca 3 måneder nå. Jeg liker å tenke på meg selv som en erfaren handelsmann, etter å ha gjort en anstendig levende handel på heltid i 5 av de siste 8 årene. Ive visste om Phil ganske lenge og bestemte seg for at når jeg byttet til handel forex i år, kunne han være en god mentor. Så vidt jeg var bekymret for det var en stor beslutning. Min forventning om hvor mange pips jeg kan tjene i en måned har økt betraktelig. Ingen fyrverkeri, bare gode solide handelsmetoder, regler, handelsdisiplin og pengehåndtering. Ganske enkelt fungerer det. Å ha tillit til metoden er stor fordi selv handel gjennom dårlige perioder, får du ikke det følelsesmessige sparket når du mister pips, fordi selvtilliten er der du vil gjøre dem oppe. Og du gjør. Phils nettsted har det meste av materialet som trengs for å handle med sin strategi. Den merkelige mindre detaljene kan være mangler eller ikke helt oppdatert. Personlig bryr jeg meg ikke om det - hvis du ikke drar nytte av live trading-rommet, savner du massivt. Både når det gjelder utdanning og fordelene med Phils instinkter, produsert fra hans år med handel, da jeg så langt, har jeg sett ham forutsi store trekk og vært rett rundt 9 ganger ut av 10. Jeg dro den tradisjonelle ruten mange går gjennom når jeg lærer å handle i utgangspunktet. Mange forskjellige metoder, betaler guruer for å lære meg hvordan å gjøre det, kjøpe bøker og kurs. Det tok meg 18 måneder før jeg gjorde en god levebrød. Jeg tror ærlig om Id fant Phil da, ville jeg ha gjort det innen 3 måneder. Enhver ny handelsmann som er heldig nok til å snuble over ham, har misunnelse. Jeg har handlet med Phil Newton i to måneder nå. Hans treningsrom, strategi og videoer er, i min ærlige mening, den beste strategien jeg har kommet over i både tilnærming til oppføringer i markedet, samt penge - og handelsstyring. Han er generøs med sin tid og sin erfaring og ekspertise i forex. Enhver handelsmann, enten ny til handel eller en gammel hånd, bør ta noe verdifullt vekk fra Phils daglige økter. Hans forpliktelse til elevene hans er beundringsverdig og hans disiplin i å ta sine handler er noe som alle handelsmenn bør streve etter. Jeg vil på det sterkeste anbefale sin handel rom for alle som er genuint interessert i å lære å være en bedre, hvis ikke bra, handelsmann. Jeg skal basere min anmeldelse ikke på hvor mye penger Phil må rake inn (se kommentar nedenfor) som beløpet ikke er min virksomhet. Jeg vil vurdere det på kvalitet. Videoene er gode, så vel som teksten som følger med dem. Phil reagerer på e-post i tide. Levende traderom var ikke for meg. Ulike deler av verden, slik at jeg aldri fikk full nytte. Phil var fraværende noen ganger, men for å være rettferdig, sier han at på forhånd at det kan skje på grunn av helsemessige årsaker. Oppsettene er ikke banebrytende, men av en eller annen grunn forklarer Phil ting på en måte som du er vanskelig presset for ikke å forstå det. Men han har nettopp lansert en ny strategi, kan bry seg mindre om navnet, som utfører ganske anstendig når han holder fast i planen. Godt sted. Flott info. Prislappen er avhengig av hva du føler hvis det er for mye lite. Jeg hadde ikke noe problem å forny, jeg handlet med Phil for et par måneder i stuen, men måtte gå på grunn av timeplanen min. Phil er fantastisk, en svært disiplinert og vellykket handelsmann, spiller på markedet som konsertpianist spiller piano. Han plasserer og forvalter handler nesten like fort som han snakker, så det kan ta litt konsentrasjon for å fortsette. Noen vinnere, noen tapere, på slutten av dagen er det vanligvis pips i banken. Du vil bli forventet å gjøre noe arbeid, lære metodene, ledelsen og alt annet som gjør en god handelsmann. Phil følger sine påviste strategier til brevet, uten frykt eller tøven. Et fantastisk eksempel på hva jeg tror gjør en god handelsmann. Phil er en av virkelig en klasselærer, fikk en stor tålmodighet for å få nybegynner å forstå det grunnleggende. Det er ingen skje fôring, enkelte må innse og lære det som vil komme i betraktning som et sterkt fundament. Phil hjelper mye og gir personlig oppmerksomhet til enkeltpersoner og foreslår best mulig måte å nærme seg. Jeg var i hans live trading rom i to måneder, jeg var veldig glad og begynte å handle live konto parallelt og ønsket å prøve meg selv å søke hva jeg lærte fra phil. Jeg er ganske glad og vil anbefale for mine venner. Jeg gjør det veldig bra nå. UPDATE: Var medlem fra starten. Oppholdt seg med Phil i 9 måneder. På den tiden ble jeg konsekvent lønnsom. Jeg dro da jeg var klar til å gå alene. Jeg handler fortsatt oppsettene sine og finner dem lønnsomme. Verdt pengene og tiden. anbefale ham 2007-09-22 5 Stjerner Phils mannen Jeg er medlem av hans handelsrom og fyren har en veldig mekanisk tilnærming til handel som alle kan lære. Hans samtaler er levende og han gir konsekvent en fortjeneste. Hans strategier er enkle å forstå og genererer 100-150 pips de fleste dager. Han handler også Dow futures ved hjelp av scalping strategier. Kan ikke anbefale fyren nok. God nettside også, men du får alt du trenger å vite i handelsrommet uansett. Rommet går fra klokken 06.00 og slutter klokka 16.00. Få widget kode Forex Anmeldelser og rangeringer Forex Performance Tests Forex Traders Court Forex Trading Utdanning og fellesskap Forums Forex Kalender og verktøy kopiere Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter reservert. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. Utvalgte alternativer Trading Experience Eieren, Kim Klaiman, må være en av de mest kunnskapsrike menneskene i feltet, men han klarer å forbli ydmyk. Hans personlige integritet er åpenbar og spiller en stor rolle i verdien av denne tjenesten. En av de eneste menneskene jeg fant på nettet som faktisk virkelig handler. Fyllene er faktiske fyll, handler er virkelige handler, ikke bare teorier som de fleste tjenester. Kim er ekstremt kunnskapsrik. I løpet av de siste 12 månedene har min forståelse av opsjonshandel, greker, intrinsicextrinsic value, implisitt volatilitet etc. økt enormt, takket være SO og Kim. Hver handel diskuteres og dokumenteres. Jeg har lært langt mer fra så enn noe annet sted for hendelsesdrevne handler som inntjeningstrinnles. Utdanningsverdien til så langt overveier prisen på opptak. Det er mange smarte mennesker i samfunnet. Jeg har vært med SØ siden begynnelsen. Dens ansvar for min handelssuksess. Det var virkelig en beslutning om livsendring. Uten så, ville jeg aldri ha lært hva jeg har lært, og jeg gir det kreditt i handelsmannen Ive blitt. En av de tingene som skiller Kim fra andre er at hver av handlingene er ekte, ikke hypotetisk. Dermed blir vellykket handel din vellykkede handel siden det ikke er grunn til at du ikke kan matche sin virksomhet. I tre måneder fant jeg ut at dette er den beste investeringstjenesten som utdanner folk om hvordan man gjør opsjonshandel. Kim (eieren og redaktøren) er svært kunnskapsrik om ulike opsjonshandelstrategier. Handelsmetodene er klare, komplette og veldeklarerte for alle ferdighetsnivåer. Kommende bransjer diskuteres og dissekeres, optimale oppføringer og utganger bestemmes. Utførte bransjer overvåkes og analyseres. Oracle (ORCL) har fulgt et lignende mønster de siste årene. De kunngjør sin inntjeningsdato i den første uken i tredje kvartal i kvartalet og rapporterer i den tredje uken i måneden. Men mange ganger velger opsjonsmarkedet inntjening i løpet av fjerde uke og underprisene på tre ukers alternativer. Ved Kim, fredag ​​klokka 08:51, startet SteadyOptions 2017 med et slag. Vi har lukket 21 bransjer så langt i 2017, 17 vinnere og 4 tapere, og vår modellportefølje har økt 19,7 så langt i 2017. Vi forlot 2016-drawdownen langt bak, og modellporteføljen er opp 140 siden april 2016. SteadyOptions 5 år Compounded Årlig vekstrate er 83,3 (inkludert provisjoner). Av Kim, torsdag kl. 10:46 Retnings - og ikke-retningsbestemt er to variasjoner av handelsstrategi. Retningsmessig handelsstrategi er enklere, men mange forhandlere bruker vellykket handelsstrategi. Non-directional handelsstrategi er det beste alternativet for handelsfolk som ikke ønsker å satse på retningen av markedene eller de enkelte aksjene. Av Kim, 17. februar bestemte vi oss for å undersøke SPX-kalenderspreads fra 2007 til i dag. Nærmere bestemt ønsket vi å vite hvor ofte ubehandlede SPX-kalenderspreadene nådde bestemte resultat - og tapnivåer i forhold til den innledende debet som ble betalt. Resultatene kan brukes til praktisk bruk av kalenderenes spredestrategi. Av Kim, 10. februar Med unntak av kjøp eller salg av opsjoner med en fjern utløpsdato (LEAPS), forstår hver handler at verdien av en opsjonsportefølje blir stadig mer flyktig ettersom tiden til utløpet avtar. Det er viktig å være oppmerksom på bestemte situasjoner som kan knuse (eller utvide) verdien av posisjonene dine. Av MarkWolfinger 7. februar Apple er et selskap som har en tendens til å overraske Wall Street hver gang den rapporterer kvartalsinntektene, vanligvis på oppsiden, av og til på ned. Som et resultat gjør lageret ofte store trekk neste dag - noen ganger så mye som 7-8. Hvordan kan du utnytte disse trekkene? Ved Kim, 29. januar. Null sum er en situasjon i spillteori hvor en person får til, er tilsvarer andres tap, slik at netto endring i formue eller fordel er null. Et nullsum spill kan ha så få som to spillere, eller millioner av deltakere. Alternativ handel vurderes av mange en null sum spill. Men er det virkelig et nullsumlingsspill Av Kim, 11 januar 2016 markerer vårt firthår som en offentlig tjeneste. Vi hadde et godt år samlet. Vi avsluttet 127 bransjer i 2016. Modellsporteføljen ga 40,1 sammensatte gevinster på hele kontoen basert på 10 tildelinger. Vinnerforholdet var ganske konsistent rundt 66. Vi hadde tre tapende måneder i 2016. Av Kim, 11. januar Utgangen av 2016 kan godt ha sett høye forbruksutgifter og lav arbeidsledighet, men det er bekymringer for 2017. Folket i Storbritannia stemte for deres nasjon å gå ut av EU - et trekk kjent som Brexit. og verden venter med forskjellige synspunkter for å se effekten. Av Kim, 10. januar Følgende infographic beskriver fakta om implisitt volatilitet, hvor kommer det fra og hvordan man beregner implisitt volatilitet. Implisitt volatilitet er en estimert volatilitet av en sikkerhetspris. Det er svært nyttig å beregne sannsynligheten og brukes til å justere risikostyringen og utløserhandlingene. Av Kim, januar 3Trading Anmeldelser Stock, Forex og Options Trading Produktanmeldelser De sier at gjennomsnittsalderen til en fondsleder er 27 år gammel. Markedene beveger seg i sykluser på vanligvis rundt 8 år. Dette betyr at alle fondforvalterne i starten av hver globale bearingsmarkedscyklus har ingen anelse om hva de kan forvente, hvordan de skal reagere og hvordan de skal beskytte pengene dine. De faller for de samme triksene som resten av de dumme pengene, uansett hvor mange skjermer de er jonglering. Tross alt går 8220Fund Manager of the Year Award8221 ikke til fondschefen som har tjent mest penger til sine kunder, det går til fondschefen som har gjort mest for sitt firma. Here8217 er en statistikk for deg. Visste du at 70 av fondforvaltere utfører S038P Don8217t tror det Bare se på verdien av porteføljen din. Vårt gjetning er at du ville være her akkurat nå hvis du ikke trodde det var en bedre måte å håndtere dine hardt opptjente penger på. Vel, du kommer til riktig sted. Velkommen til Trading Reviews Vi har gjennomgått en masse flotte (og ikke så bra) produkter for deg. Hvis du ikke er sikker på hva du vil, ta en titt på handelsrevisjonene nedenfor for å komme i gang. Hver gjennomgang går i dybden om hvordan produktene fungerer, er det en svindel, og hva slags ting du bør tenke på før du bestemmer om it8217s passer for deg. Gjennomsnittlig alder av en fondleder er 27. Ha en god titt gjennom, there8217s er bundet til å være noe der som passer perfekt til din stil. Uansett om du har lav risikotoleranse, vil en høy risikotoleranse, som å handle aksjer, forex, opsjoner eller futures, like å gå lang eller kort, på kort eller lang sikt, daytrade, swing trade, kanalhandel, med Trading Reviews Det er et produkt som er ideelt for deg. Vi håper du kan finne det du leter etter. Vennligst don8217t nøl med å kontakte oss hvis du trenger hjelp eller hjelp. Handelsstrategi vurderingene er tilgjengelige på følgende: Premium anmeldelser (gratis) Premium Trading Reviews ser på stor dybde ved hvert produkt, og tilbyr et sammendrag og tre separate analyser som svarer på følgende kritiske spørsmål: 8211 Fungerer produktet 8211 Er produktet et svindel 8211 Produkt gjennomgang og konklusjon. Ikke alle premium anmeldelser er positive. Premium vurderinger vil gi deg all den informasjonen du trenger for å ta en informert beslutning. Mange faste avkastningsmuligheter har meglere oppstått de siste par årene. Mens denne listen er langt fra uttømmende, tok vi tid til å se på hver av dem som er oppført nedenfor, og har skrevet en grundig gjennomgang av deres tjenester 8211 og enda viktigere 8211 deres retningslinjer. Husk at ikke alle meglerne som er oppført nedenfor, tilbyr kontoer til amerikanske innbyggere (spesielt StartOptions Tradesmarter optionFair). Så best jeg kan fortelle alle andre nettsteder som er vurdert her, tillater at amerikanske beboere åpner kontoer og handel. Som er det beste for deg Les vurderingene 8211 En av disse meglerne vil sannsynligvis hjelpe dine behov for enkel lager, råvarer og forex trading 8211 selv om det nå er bare ett alternativ for amerikanske beboere trading commodity eller forex digitale alternativer: Bloombex. Ansvarsfraskrivelse: Dette nettstedet mottar kompensasjon ved henvisninger fra virksomheten (eller bedrifter) som er vurdert på denne siden. (mer info) Ledende meglere Binary Trading Strategies Hva annet er der for å lære her Vi dekker også flere binære handelsstrategier som er utformet for å hjelpe deg å forstå hvordan disse spesielle kontraktene fungerer og hvordan du får best mulig verdi ut av disse svært nyttige faste avkastningskontrakter. Vi introduserer konseptet ved å svare på det grunnleggende spørsmålet, 8220Hvad er et binært alternativ 8221 Derfra tar vi deg på en reise via vår binære handelsveiledning som ser på hvordan handelsmenn kan ansette disse kraftige kontrakter på måter å øke handelens lønnsomhet og konsistens. Forstå det kraftige binære sikringssystemet En av de mest kraftige bruken av fastavkastningskontrakter finnes i å bruke sikringsstrategier. Når det brukes alene, kan en digital opsjonskontrakt med rimelighet beskrives som ganske risikabelt. På den annen side, når en kontrakt er sammenkoblet med en annen kontrakt eller en annen eiendel 8211, kan utbetalingsprofilen endres ganske dramatisk som vi demonstrerer i våre binære regnearknedlastinger. Andre ressurser CBOE 8211 Chicago Board Options Exchange 8211 serverer investorer og meglere i trading alternativer SEC 8211 Securities Exchange Commission: Den amerikanske reguleringsmyndigheten om verdipapirhandel IRS 8211 The Internal Revenue Service 8211 Den amerikanske reguleringsmyndigheten om beskatning En binær meglere gjennomgang og dag Trading Education Site Vi håper du finner informasjonen vi har samlet og diskutert her verdifullt. Vi har lenge følt nytten av handel med binære alternativer blitt savnet av et vesentlig flertall av investerende publikum og at som kunnskap om disse kraftige kontraktene vokser, så vil antall personer som handler dem. De fortsetter å være blant de raskest voksende investeringsverdiene i verden 8211, og vi tror at flere investorer lærer om disse enkle eiendelene deres popularitet vil bare vokse raskere. - Selv om dette innlegget er sponset, er alle meninger min egen og basert på den opprinnelige undersøkelsen jeg har gjort om dette emnet eller noen nevnte selskaper (hvis noen). Eventuelle erfaringer referert til er 100 min egen, med mindre annet er spesifisert eller tilskrevet. Videre, mens jeg har forsøkt å være upartisk i min anmeldelse, inneholder dette innlegget tilknyttede lenker, noe som betyr at jeg muligens kan få kompensasjon for henvisninger til det ovenfor nevnte selskapet. Oppdatert: 29. januar 2015 mdash 6:05

No comments:

Post a Comment